راه های نگهداری بیماران در درمان بدون دیالیز است

سه شنبه 13 تير 1396
ن : lafee

راه های نگهداری بیماران در درمان بدون دیالیز است

در روزهای اخیر، بیماران بیشتر و بیشتر مبتلا به بیماری کلیوی مبتلا به شیوه زندگی ناسالم و محیط بد است. بیمار از تهوع و اشتها کمتر به علت سطح بالای کراتینین و اوره در خون رنج می برد و مشتاق است بداند چگونه می تواند میزان کراتینین و اوره را کاهش دهد و چگونه در درمان بدون دیالیز پایدار شود. لطفا WhatsApp / Viber / Wechat + 008615233618520 را وارد کنید.

در حال حاضر، دیالیز دیگر تنها گزینه برای بیماران برای درمان بیماری های کلیوی است. از آنجا که دیالیز اغلب بیماران را از یک سری عوارض جانبی رنج می برد، تعدادی از متخصصان کلیه برای سال ها با هم کار کردند و سپس یک سری درمان های طبیعی برای کمک به بیماران برای درمان بیماری های کلیوی بدون انجام دیالیز در بیمارستان بیماری های کلیوی شیجیاژوانگ انجام دادند.

درمان با سم زدایی به تازگی در بیمارستان بیماری کلیه شیدیاژووان توسعه یافته است و عملکرد قابل توجهی در کمک به بیماران برای کاهش پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر به حداکثر ممکن است. این درمان با هدف تخریب سموم و مواد زائد مختلف از بدن به طور کامل صورت می گیرد، زیرا رسوب سموم و زباله ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود.

سپس درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان فشرده سازی داغ، Steaming Therapy به منظور کاهش سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از آسیب بیشتر به حداکثر ممکن می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان برای بهبود عملکرد کلیه با انقباض عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تهیه خون مناسب و اکسیژن درون کلیه است. این یک برنامه خارجی است و گیاهان متعدد موجود در این درمان وجود دارد، علاوه بر این، داروهای گیاهی به پودر برای بهبود کارایی آن پالایش شده اند.

حمام دارویی برای کمک به بیماران بدن خود را در آب معدنی برای 40 تا 50 دقیقه غوطه ور می کند. در طول فرآیند این درمان، خون مناسب، اکسیژن و تغذیه می تواند به طور مستقیم درون کلیه تحویل شود.

چندین راه برای کمک به بیماران پایدار بدون انجام دیالیز وجود دارد، اگر علاقه مند به آن هستید، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در زیر بنویسید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/dialysis-knowledge/5531.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه های نگهداری بیماران در درمان بدون دیالیز است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.